...

un sentiment straniu ma cuprinde... alcoolul mi-a invadat tot... ceea ce nu aveam, ceea nu indrazneam sa visez...ceea ce niciodata nu va fi al meu ...

...e greu sa inveti sa retraiesti ...

like a fucking desease ..

...iti simt pasii... sunt departe de mine dar ii simt... se misca incet, sfios...pierduti... dar nu .... nu te-am pierdut... esti aici... in inima mea... esti aici ... traiesti aici ...

eu sunt mort...

mort...
in cel mai simplu si mai complicat mod...

simt si acum imbratisarea ta... e calda dar in acelasi timp rece... respiri sacadat... eu te strang tot mai tare...

si totusi... timpul se scurge impotriva mea...

poate ca....poate ca niciodata nu a fost scris nicaieri ca nu te pot avea... dar totusi... eu stiu ca sunt acolo ...

like a fucking desease ...

Niciun comentariu: